de vart stan iag iställe..

Vi åkte aldrig till birsta, så det fick bli stan iställe! Det känns hemskt o säga dehär men jag börjar fakstist bli jävlit less på stan! x) Kanske inte är så kånstit mä tanke på att man går runt där 24/7 men jag trodde ändå inte att det skulle hända att jag, elin fredricson blev less på att gå runt på stan!
Längtar som tusan tills jag kan få åka till Birsta (med massa massa pengar) och bara shoppa loss!

Idag iallafall så gjorde vi inte speciellt mycke, jag köpte en julklapp till jossi (äntligen!!!!) och annars så gick vi mest bara runt och släpade benen efter oss, vi sätte oss på hm på golvet i nå hörn ett tag också men efter ett tag så kom de nån sur tant och slängde ut oss... x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0