börjar bli en blekfis igen och det fåååår bara inte hända, okej?

Jag har insett hur otroligt bleek jag har börjat bli! det är hemskt! Jag hatar vintern när den ska hålla på och ääta upp att det bruna innan men ens hinner blinka! grrr....

Jag funderar på att sprutmåla mej. Det kostar bara 250:- och då så säger Frida att man blir jättebrun och att det kan hålla ganska länge. Om man sköter allting rätt (tex försöka att inte skrubba för mycket när man torkar sej efter duschen, hälst lufttorka) så kan det hålla i flera månader!  Hett julklappstips till mej alltihopa! ;)

I vilket fall så tänker jag köpa en ny brun utan sol. Min börjar ta slut och dessutom så är det ju både billigare och bätte för kroppen än att sola! Hur skönt det än är så är det ju faktist inte bra att sola för mycket!

Den här hade jag innan men nu är jag sugen på att prova någon ny. Dessutom så tycker jag inte att den här gör så stor skillnad om man inte sprutar på en trilljard lager samma dag..
Åhléns egna brun utan sol har jag hört är bra, kanske ska prova den! Billig är den ju också ;)
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0