baby don't hurt me, don't hurt me, för att jag inte bloggar!

FÖRLÅÅÅT! jag har inte bloggat på evigheters evigheter! och nu kommer jag typ inte heller kunna blogga :/ för jag har alla bilerna uppe på mammas mobil och tror ni att jag orkar gå upp och hämte den eller? ....NEJ!
Men jag skaaaa lägga ut allting idag :) Idag har jag bara åkt bil och sen så sjöng jag på en julkonsert i kyrkan :D jag sjöng en vers med clara och vi ägde sönder måste jag ju säga! vi hade inte tränat ett smack men ändå .... helt amazing! ;) haha nej ja vet faktist inte hur de lät, hoppas de va bra (a)

IMORN ÄR DET SISTA DAGEN I SKOLAN INNAN JULAVSLUTINGEN! :D WIHOOO!
Efter skolan ska jag vara med älsklingJohan♥ LÄNGTAR! 

OCH SEN ÄR DET BARA EN DAG KVAR SEN ÄR DET LOOOV!!!!! 
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0