ÅRE, HERE WE COME!!!!

Om allting har gått inligt planerna så sitter jag just nu i bilen PÅVÄG TILL ÅRE! :D WIHOOO!! Jag dör! jag längtar ihjäl mej!
Jag hoppas bara att jag har fått med mej allting, man får ju alltid den där jobbiga känslan i magen när man åker nånstans att man har glömt nått, typ mobilladdaren eller nånting! Jag får bara hoppas på att det inte ska hända!

Alla vet ju att det värsta som finns är att åka bil i hundra år, det är lungt när det bara är nån timme men INTE längre! såå man får järna ringa och uppehålla mej under bilresan (a) 

PÖSS PÅ ER SÅLÄNGE, jag ska försöka få fram internetkåden på hotellrummet så fort som möjligt så hörs vi när jag har kommit fram ;)



ååh jag tycker att det är så fint och mysigt där inne, OCH JAG ÄLSKAR DE DÄR STORA HUVET PÅ VÄGGEN! va fail att det inte är mä på bilden, den kan väl inte ha ramlat ner? x)
                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0