ältligen freda!

Den här fredan blir nog bara en vara-hemma-och-mysa-freda. det är ju skönt de också ibland, man behöver ju faktist vila upp sej iblan och bara mysa! kanske blir en ansikts mask sen också :)

Det är också första gången jag ser på idol! :D haha de känns ju lite fel att första gången också är sista, det är ju finalen  (för er som också hade missat det) jag vet inte riktigt än vilken jag ska hejja på men jag får bestämma mej sen när reklamen är slut! ;)


Clara kommer hit ungefär klockan 9, så det blir myspys det! Vad vi hittar på vet jag inte än men det löser sig!
Vi lääär hitta på nått, vi är ju Elin coh Clara, hallåå?! ;)
(hon är lite farlig ibland, clara! och då tar hon alltid fran sitt elaka skratt, på bilden till exempal så hoppade hon på mej när jag höll på och fixa håret och tog sej en liten ridtur! haha busfia! ;) men jag älskar dej ändå clara♥)

Kommentarer
Postat av: snyggastebitchenever

mohahhaha nu har jag bajsa klart så nu kmr ja!!!! mohahahahha

2010-12-10 @ 21:35:44
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0