Snyggt jobbat!

Hihi jag är så duktig när det gäller skor. Mitt största problem här i livet har alltid varit att mina skor går sönder varannan vecka. Jag har alltid sett detta som ett problem men nu har jag börjat fundera på om det inte nödvändigtvis behöver vara nånting negativt!

♥ Jag kan spara kvittot, gå tillbaka med skorna och få nya, GRATIS!
♥ Jag kan alltid ha frächa skor utan att behöva betala nånting extra.
♥ När säsongen är slut behöver jag inte köpa nya skor, då är det bara att byta in dom gamla.
♥ NÄR SKORNA HAR GÅTT SÖNDER JAG JAG ANVÄNDA DOM SOM EN MOBILHÅLLARE!! :D


Jag låvar, man har jättebra kännsel i fötterna, Missar inte ett enda sms!
Fast det gäller att sitta ner under användning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0