Ja eller nej? är det värt det?

Jag kan inte bestämma mig, ska jag eller ska jag inte? Jag är så blek nu så jag blir rädd för min egen spegelbild. Jag har bestämt mig för att inte sola förns efter jul eftersom att jag behöver pengarna tilll julklappar. Men jag blir depprimerad! Jag vill inte va såhär vinterblek och ful. Jag känner mig ful. Ush! Det hade varit så enkelt att bara smeta in sig lite och bli brun! Men det är så äkligt, klibbigt, luktar illa, sen vill jag inte ha dom där orangefläckiga händerna... Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tvättar du inte händerna efteråt? De gånger jag använder bus tvättar jag alltid händerna och får aldrig fläckar :P

2011-11-24 @ 10:15:28
URL: http://matildalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0