tillbaka från en lång dag

Hejhej! :D
Nu är jag hemma igen efter en lååång lång dag som jag aaaaldrig skulle ta slut. Dagen började klockan 9.00 när jag var tvungen att gå upp och göra mig iårdning, vi skulle vara på de där årsmötesgrejset klockan 10, ASNAJS!
Först så fick jag stå och fylla på vid minglet i nån timme och sen hade jag fått jobbet som "pressfotograf" och ta kort på alla barnen. Det jobbet tog jag på fullt allvar! Jag och Hanne sprang runt och tog ca. 400 bilder trorja x)
Sen när allt var slut så hade jag tänkt att åka till min älskade Johan och mysa lite mä han och bara ta det lungt. Men när jag sa det till mamma så klämmde hon ur sej att vi skulle åka på kalas!!!!!
-Och det hade du inte kunna fått fran liiiite tidigare?!?! :O jag lyckades iaf övertala mamma att jag skulle få skippa kalaset och åka dit ändå för att jag var så sjuuukt trött och inte alls på kalashumör. Men det var verkligen i sista sekund sååå jag missade den ända bussen -.-'   LIFE IS HARD!

Jag får inte lägga ut alla bilder på barnen eftersom att dom är väldigt noga med att man måste ha föräldrarnas tillstånd och de har jag inte men ni an ju få lite bilder på mej iaf! ;)






haha älskar hatten! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0