Hemma från stan!

Nu är jag hemma igen! Först gick vi (vi=Clara och jag) runt på stan men bara en snabbis för vi kom typ ner en kvart innan dom stängde.. Nej vadå, det var inte så att vi vart sen elr nått? och det var inte för att vi absolut var tvungen att bara en sockerkaka innan vi skulle gå!!
Men jag hann iaf köpa en ögonfransböjjare. Dett var en väldigt efterlängtat en! Min gamla var helt förstörd!!


OCH SEN NÄR STAN STÄNGDE SÅ GICK VI OCH SOLA!!! DET VA HUUR SKÖNT SOM HELST JAG ÖNSKA ATT JAG KUNDE SOLA MEJ IGENOM HELA LIVET!
jag ska sola några gånger nu igen hade jag tänkt :) man får ju passa på nu när man har pengar!

Btw så gick vi inte på dansen idag eftersom att både Clara och jag har varit sjuka så vi tänkte friska till oss ordentligt innan vi börjar träna igen! smart va?! *blink*

Kommentarer
Postat av: Sexigastebitchenever

Du mena "köpte" en ögonfransböjare(aaaa) hihihiiiiiiii vad busig jag ääääääääär!!!!!!!! Lr jag mena du;)))))

2011-02-23 @ 11:26:34
URL: http://Http://Clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0