Shopping i Nordstan

Tillbaka från shopping i nordstan med värkande ben! Jag har haft en toppendag! Att gå i butiket, tilla på allt och shoppa är det bätsa som fiiinns!! Det är underbart! Just idag hade det underlättat om det inte hade varit så otrooligt mycket folk! Det var folk överallt, köerna var milslånga! Efter 5 timmar hade vi typ hunnit in i 3 affärer... Kön på bikbok var värst. Först var det en halvtimmes kö till provrummen, sen när man kom ut ur provrummet igen behövde man ta ett steg för att komma till kön. Hua, hela bikbok var en enda kö i princip (vuxenpoäng till mig!!) Men det var det värt :D Jag gjorde några fina kap! Nu ska jag vila benen för imorn åker vi in till alingsås och shoppar lite mer^^ haha imorn blir det nog inte så mycket shopping, mer "se-den-fina-staden-vandring" Passar bra att ta med kameran! Mamma låvade en trip till Gina iaf! JAG FÅR ALDRIG NOG!♥
Hihihihihi LOVE IT ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0