Äntligen hej!

Hej! Dåligt update igen.. tänkte blogga igår igen men jag valde att lägga ALL möjlig tid på Johan eftersom att det var sista gången vi träffades innan jag åker till Göteborg. Jag bloggar nu istället!

Idag har jag varit på stan hella dagen, på lunchen och efter vi slutade ända tills jag kom hem vid halv 6. Jag va så trött i benen och fötterna att jag bara ville lägga mig i sängen och grina. Dessutom är det just den tiden i månaden då allting känns 10 gånger värre än det är. Poor me! Då, mitt i alla "glada miner" måste jag börja fixa mig för att sedan gå ner till skolan igen och äta julbord. Jag hade 10 min på mig. När jag kommer ner, vid 6, inser jag att jag har tagit fel tid och att middagen började 5! Nice day, huh?
Iallafall så var det mysigt på skolan ändå, kul att träffa klassen igen innan JULLOV♥
Jag har också haft en mysig sista julklappsrunda med Jossi och Oskar!
Jag försöker spara så mycket som går av barnbidraget till mellandagsrean men jag fick ändå med de här hem:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0