världens sötaste

Alice kom ner till mitt rum idag och frågade med sin snääällaste och gölligaste röst,
-eliin, får jag sova hos dej? (a)
ja bah.
- men alice, ja vet inte, ja går ju och lägger mej mycke senare än dej och så.. vi pratar om de sen!
ja tänkte att hon kanske skulle glömma bort de.. x) men de gjorde hon tydligen inte, för några minuter senare så kommer hon ner igen med en blomma i en lite minikruka som hon hade fått idag när hon hade varit på blommaffären mä mamma och bah,
-snäääälla elin, du kan få den här blomman om jag får sova hos dej! snälla snälla snälla!! 
troru att jag könde stå imot då elr? x) NEJ! så nu ska hon sova här i min säng.. -.-' haha aja de blir nog mysit! de kanke är bra för mej om jag går och lägger mej lite tidigare nån dag så jag orkar hålla mej vaken på lektionerna! ;)


älskar dej finaste syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0