Sara och jag var just och...

Sara och jag var just och gymmade, VISST ÄR VI DUKTIGAAA?! (a) vi va där i nästa två timmar och sammanlagt så sprang vi på löpbandet ! timme var, en kvart i taget! Jag är faktst gryymt imponerad av mej själv (a)  jobbigt vare men det är det värt, vi satsar på att vara i samma form som Anna Anka innan vi far härifrån ;) hahh vi får ju se hur det går...


Just nu så står saR i duchen, sen är det min tur och sen tänkte vi kasta oss på en enoormt exklisiva shoppingen här i åre! Vad kan det vara, 3 äffärer + åre hantverksstuga? x) hahaha jaja shopping är alltid roligt! om inte annat så kan man ju alltid bara gå runt och kolla :)
MUHUHUHUHUHUH HÖRS SENARE ALLA PUSSGÖRKER! :D♥
                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0