TILLBAKAAAAAA!!!!!

HEJ IGEN ALLA BLOGGLÄSARE NU HAR JAG ÄNTLIGEN KOMMIT HEM!!! jag har sittit fast borta i Holm i tusen är utan internet SÅ JAG HAR INTE KUNNA BLOGGAAAAAA!!!! jag fick seriöst panik!! först så va Maria och Lars där och dom hade ett sånt där bredband MEN SEN ÅKTE DOM HEM!! ;(

Aja nu är jag iaf tillbaka hoppas ni inte har saknat mej allt för mycket ;) och hoppas att ni har haft en toppenJul!
Det har jag iaf haft! Det var synd att vi inte var så många men det funkade ändå, lite extra mysigt sådär! ;)

OCKSÅ JAG HAR FÅTT EN SYSTEEEM KAMERAAAA!!! :D:D:DD jag älskar den! OCH JAG ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA!♥

Fattar ni hur jobbigt det har varit för mej att inte kunna lägga ut alla bilder jag har tagit!! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0