Sista kvällen...

Nu är det sista kvällen :( imorn åker vi hem. Det ändå vi hinner göra imorn är att åka till chokladfakriken! det är ju ett måste när man är i Åre! Hur många ggr man än har varit där.. x) Den här gången så ska jag iaf storhandla! Hela bilden ska va full mä choklad! haha nästan iaf! ;)

DET ÄR JU SÅ GRYYYYMT GOTT MED CHOKLAD!



Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorn! Det blir tidiga mornar när man är med familjen såhär, jag förtår inte vad dom ser för vits med att gå och äta fruktost kl. 8 när chokladfabriken ändå inte öppnar förs 11.. *suck*
Kan vara att dom tänker att vi ska hinna packa och checka ut också... MEN ÄNDÅ! 

PUSS OCH KRAM OCH GONATT♥
                                                 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0