morgondagen och en godnattpuss♥

Nu ska jag äntligen få gå och o sova, jag ska bara gå och tvätta bort sminket och börsta tänderna.

OCH IMORN KOMMER SAAAR HIT :D först ska vi gå på stan, sen vet ja inte vad vi hittar på men... DET LÖSER SEJ. Det kan hända att vi sätter oss och myser på Barista med en varm kopp chailatte elr nått. Muums.... Det måste väl ändå vare det bästa man kan göra en kall vinterdag?
Men vi får se om vi hinner, SaR ska hinna köpa alla julklappar först! Jag är ju klar med mina jah (a) NÄSTAN! det är bara litelite kvar, men hallå man hinner! det är ju faktist nästan två vecker kvar till jul, härregud!

En ovanligt vacker bild på mej, eller vad tycker ni? ;)

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag orkar kliva upp imorn! Jag har så ont i huve så jag bärjar fundera på att amputera det! Och dessutom börjar vi 8.10 imorn så det vad INTE så värst smart av mej att stanna uppe såhär länge! INTE BRA.

Aja puss hej allihopa, sovgått♥
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0