miss it already

Mamma hjälpte mej att ta ut mitt hår idag! Jag saknar det redan!!! Men det gick tyvärr inte att ha i längre, de hade växt ut för långt och blev bara tovigt. Ush, mitt hår känns som nått tunnt, risigt äkligt bläää just nu. Ska gå och dusha och hoppas på att det blir bättre.
MED:                                                                                           UTAN:

Ser inte ut att vara nån större skillnad på bilden. Men det är det. Jag lovar! Tänk er att ni delar på håret i tre delar och sen tar bort 2 av dom, en kvar. Det känns ganska fjuppigt...

Det ser mycket frächare ut utan, det känns ju skönt. Men det kan ju också bero på att jag inte hade fixat håret alls innan. Jag dushade imorse sen har jag bara legat och gnuggat i sängen hela dag. Det var jätterisigt.
Jag kommer fortsätta använda det vid speciella tillfällen då jag vill va extra fin, elr om jag bara känner för det nån dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0