verkligen lite bloggning

Chacha! Det blir verkligen lite bloggning nu! Men ja lovar att det blir bättre sen, betygen sätts på onsdag om två vecker och man ska ha lämnat in och gjort klart allting på fredag nåsta vecka! Och efter dee ska jag börja blogga normalt igen ;)

Idag har jag varit mä Johan och hans kompisar. Carljan, joel och katamaranen (troja de va han hette x) dom har väldigt sjuka namn på varan tycker jah..) Vi åkte runt och hade de lite mys ;) Synd bara att sista bussen går hem så tidigt! Fast jag va ändå tvungen att åka hem och plugga på svenskaprove tillls imorn nej nej jag blir inte alls less på dehär!!!!!

Lite söta bilder på mej från idag ;)


haha! nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0