missar danstävlingen :(

Jag missar tävlingen i häljen helt! :( Bussen går från stan vid 5 på morron och de kommer ju bli jättejobbigt för mej att åka mä då om jag va sjuk.. Åven om jag bara skulle åka dit o kolla. Dessutom så kanske jag smittar alla om jag skulle sitta på busssen och hosta på dom i flera timmar, och de är ju dumt.. :/

plus att alice fyller år imorn och de är ju änndu dummare och inte va mä och sjunga för hon på morron ;)

Men de är ändå jätte jätte tråkit att jag inte kan följa mä och kolla på alla andra som tävlar, jag har ju ändå betala 200 för bussen :/

Haha en vääldigt vacker bild på mej från sist jag va på danstävling, Bilden tjuvade jag från Emilia Dahlbegs bilder på fb (a) *tihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0