shopping från malaga

Här är det som jag shoppade i malaga :) Det vart lite fail dedär mä shoppingen.. Jag hade ju typ nästan inge kläder mä mej för vi hade tänkt att vi skulle åka och shoppa typ första dan men det blev så fint väder så vi tänkte att vi skulle passa på och sola och bada när det ändå va fint.
Dom sa på nyheterna, varje dag att det skulle regna dagen efter, så varje dag vi tänkte: Vi är på stranden idag och sen åker vi och köper kläder imorn, på stranden behöver man ju ändå inte kläder..
Bara de att dedär regnet dom pratade om kom inte förns sista dagen, så jag hade inga kläder förns sista dan... x) Sen desstuom så hittade vi ingen shopping alls på jäättelänge så när vi ääntligen hittade så var hela familjen förutom jag jäätteless och ville bara komma hem! Jag därimot trodde jag hade kommit till himlen och var helt extas och for runt som en took *hehe* Men jag hann bara gå in i två affärer innan vi skulle åka tillbaka :(
Jaja jag hittade dehär iaf! :D

En jäättejätte härlig byxdress som jag kommer bo i till sommarn! Jag älskar byxdressar! det är så fint också är de såå skönt och luftigt och bra (a)
en till byxdress fast blå mä korta ben som är i mjukistyg, tänk vad skönt och bara dra på sej när man har vari o bada på sommarn (a)


Ett par höga shorts :) bara 199kr, billigt och bra! :D

En tunn, jätteskön tröja som funkade jättebra att stoppa in i shortsen! Också jätebillig!



En liten "att-ha-pengar-och-grejs-i-grej"

Sen sprang jag inte på nån liten butik och hittade dom här underbara!
(till er som är lika tröga som CLARA: Det är ringar på bilden)
 
  
CLARA KOLLA DÄR!! VÄLJ OCH VRAKA ÄLSK ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0