plugg plugg plugg

Det märks att det börjar närma sig, snart sätts betygen och jag har en miljon saker att göra. Därför har jag inte så mycke tid över att blogga :/ Självklart hade jag såå mycket hellre valt att blogga än att plugga men ni vet ju hur det är.. "skolan ska komma före allting annat blablablaBLA"

Johan och jag har iaf haft en väldigt mysig slö dag idag. Vi började med att sova i sådär tre timmar sååå skönt och välbehövt!!! Sen försökte vi plugga lite men de gick inge vidare, a så vi sket de x)
Nu iaf så jag precis kommi hem. Jag följde johan ner till stan och köpte lite pingvinstångar som tröst för att jag har så  mycke tråkit plugg o göra! :(
Det behövdes verkligen! Seriöst, jag har verkligen HUR MYCKE SOM HEEEELST o göra!
Jag har skrivit en lista på allt jag har kvar:
• Diktanalys
• Skriva om en dikt "äktenskapsfrågan" Till min egen. (=skriva en egen dikt på typ en sida)
• Nån grej där jag ska skriva några grejer från biologin till engelska
• Spela in en film på engelka med Mörv
• Franskaprov
• Lära mig allt som går om Pakistan
• Svenskaprov
• Miljöprov
• Göra klart en råttällsbil med mörv och sofia
• Skriva massa grejer om Råttfällsbilen
• Franska komletering - typ en miljard glosor
• Svara på massa frågor om Schindlers list filmen

PÅ TVÅ F*CKING VECKER!!!! HUR SKA JAG HINNA?!
Det här måste vara väldigt intressant för er att läsa! ....not! Men ni ser ju iaf att jag har väldigt onödigt mycke att göra så ni får förstå mej om jag inte bloggar så mycke.. Nu ska jag börja pricka av den där mördarlistan!
PÖSS, vi hörs om jag överlever! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0