sjuk-mat!

Jag går bara runt och äter och äter! Mest för att jag inte har nånting annat att göra men också för att det är skönare för halsen om de är nått mjukt och gott där än om jag bara ligger och hostar...

Erkänn att nudlar är absolut den bästa sjukmaten! Jag äter jämt nudlar när jag är sjuk. Det är lätt att göra, det är otroligt gott och dessutom så blir ju bulljongen som te och de är ju skönt för halsen :')


Jag hittade nån pulverkräm i en låda i köket som va jättegod! Också jättelätt att göra, man behövde bara blanda ner de i lite vatten! (y) Senså blir jag så himla sötsugen när jag har tråkigt! Elr, jag är väl sötsugen jämt men extra mycke när jag har tråkigt så då vare jättegott mä lite söt kräm! Jag älskar när man inte har vispat klart riktigt också blir de sånna där klumpar mä socker i.. (a)

hehe.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0