livet är inte alltid roligt

Livet suger idag! jag har så tråkit så de finns inte! Tänk er en fredag också kan man inte göra nåååånting! kul? näej!
Först mådde jag asabajsa illa för att jag inte hade äti nånting på hela dan och hur sugen blir man på att äta när man mår illa liksom? Jag åt iaf en macka och lite nudlar men jag mådde så illa så jag va tvungen att lägga mej innan jag hade äti klart och nu är nudlarna kalla :( Buhuhuhu..

TYCK SNYND OM MEJ

De ända bra på den här dan -och de va jättebra- va att johan och carljan kom förbi! Det va jätterolit hihi (a) Men dom gick sen.. aja det va kul sålänge de vara! :D nu finns de inget o göra längreeeee! Känns som att jag bara skriver för att det inte finns nå annat o gö, det måste ju vara jäätterolit o läsa x) Ingen bild har jag heller,
det får bli nån random!

Bara för att jag älskar bilden x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0