kom just från johan

Förlåt! ja glömde säga att ja skulle vara hos johan hela dan idag så de inte skulle bli nån bloggning men nu vet ni de iaf :)
Jag kom just hem och vi har haft det jättebra. Vi åt världsgo tacos och såg på film och så. Jag älskar o va mä johan, det är så skönt att bara komma och sen kan man bara vara. man behöver inte göra nånting speciellt liksom, det är så härlit! Prefekt en dag som idag när ja va jäättetrött och ville bara ha en kram :') sen är det klart att det är kul o göra nånting nångång också x) Men det behövs inte jämt. Puss på dej älsk♥

Jag tror jag håller på o bli sjuk igen!! Det gör ont i hela kroppen och huvet dör och jag är jätteförskyld och snori sen gör de jätteont på sidan under hakan, nivet typ halsmandlarna! :o INTE BRA! speciellt inte nu när det är tävling i häljen!!! Om jag är sjuk så kan inte Clara va mä hon heller för vi dansar ju par och om man styker sej på en grej så stryks man från alla :( usha! jag måste bli frisk, FORT! :o

Erkänn att det är härligt o komma hem när det tsår blommor på bordet! Så lite gör så mycke! Men blir så glad! vår vår vår!

Nu ska jag gå och sova bort min dumma sjuka! Puss och gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0