"klass-ziperaller"

Nu har vi i klassen hållt på o prata om dedär mä klasströjor också har vi kommit fram till att alla ska köpa en ziperall istället med med tryck på! :D Ascool tycker jag! Vi har inte bestämt vilket tryck de ska va men ja tror de blir imorn!

Jag valde den här färgen :D Det fanns bara råsa, svart och blårandig att välja mellan och en råsa har jag ju redan och svart känndes så tråkit + att de inte känndes så "jag" också tyckte jag att den blå va fin så de vart den :D Först tänkte ja att de kanske skulle bli lite rörigt med trycket på de randiga men eftersom att ränderna är så breda så går det nog bra! längtar som en tok tills vi får dom! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0