hemmaaaa

Heloo nu har jag precis kommi hem från skolan, jag hade tänkt o plugga nu och sen om nån timme, kommer Claris och saR :D
Jag mår bättre idag fast inte helt bra men hallå, vem orkar ligga hemma liksom?
Jag släpade mej till skolan, fast jag försov mej så de blev typ en halvtimme sent men iaf! Också blir man ju alltid piggare under dan, jag tror faktist att man bara blir mer och mer sjuk av att ligga hemma i sängen och tycka synd om sej själv.. x)

Såhär ser jag ut idag iaf: höga jeans från bikbok och sen den nya tröjan som är från stradivarius  i spanien . Sen hade jag ett alsband också men ja verkte nu att det har färjat av sej mot tröjan så jag är alles grå, snacka om kvalite där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0