Hemma från birsta och nyvaken!

jag blev så trött när jag kom hem så jag gick och la mej x) Men nu har jag vaknat och är lite piggare! ;)
Det blev inte nån klänning idag x) Det var som jag misstängte: svårt att hitta nånting i alla butiker man har gått runt i 1000 ggr utan att se nåt.. Ja fundera på o beställa nåntsarns ist ;)
Jaja, det blev lite andra grejer ist :D
Underbar jumpsuit! Älskar den! den hade kosta 300 men de va rea så nu kostaren 80 + att jag fick lite mamma rabatt så jag betala 60 ;) hihi


Det var gryym rea på veromoda/only också! Jag fick den där söta toppen av mamma, 40kr ;) sen köpe vi lite strumpbyxor tills vintern. 10kr styck! WIHOO

också ett litet gulligt halsband men de köpte jag igentligen mä saR igår men ja trycker in de här ist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0