städning på gång!

Nu sitter jag i sängen och laddar lite, snart hade jag tänkt att dra igång en storstädning i mitt rum! Och då menar jag verkligen storstädning! Inte bara plucka upp alla kläder och allt skrot som ligger på golvet utan jag tänkte dra ner damsugarn och måppen också, dammtorka alla hyllor och göra det riktigt riktigt rent! Och om jag kan/orkar så kanske jag försöker sätta upp min rullgardin som mamma o pappa köpte till mej för ett tag sen men som bara ligger och skräpar hehe.. *blink*

Det behöver faktist inte vara så hemskt tråkigt att städa! man KAN ju ha kul också ;) Sätt på lite bra musik, jag själv är väldigt sugen på massa ABBA låtar just nu, Dom äär ju så underbart bra! (a) Jag kanske tar och gör en "abba-spellista" på spotify sen ;)
Jag brukar också bli väldigt pepp när jag städar och jag hela tiden får se vilken skillnad det bli varje gång man tar bort nånting från golvet! Och inte minst när man damsuger!!

PÖSS PÅ ER SÅLÄNGE SÅ HÖRS VI NÄR JAG HAR STÄDAT KLART! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0