shhiiit nu åker jag snart!

SISTA INLÄGGET INNAN FJÄLLEEEEN!!!!!
Nu ni kära bloggläsare, nu åker jag till fjällen och kommer inte kunna blogga förns jag kommer hem igen på fredag. Jag förstår om det känns jobbigt för er att överleva nästan en hel vecka utan mej, det är jobbigt för mej mäd...
MEN JAG KOMMER FÅ DET SÅ SJUUUKT F*CKING KUL SÅ DET ÄR INTE SANT!
Jag kommer få spendera en vecka i fjällen med alla mina närmaste och finaste vänner!♥
Men jag kommer såklart saka er och bloggen och speciellt min älsklings Johan

Sen när jag kommer hem så kommer jag ha otroligt mycke bilder!! som jag såklart kommer lägga ut så ni får se dom ;)
Om ni får tråkigt så kan ni ju alltid läsa igenom min blogg från första inlägget ett par ggr! haha ;)
PÖSS OCH KRAM ALLA SÖTA BARN! OCKSÅ SES VI PÅ FREDA!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0