semlor!!

Johan och jag åt semlor igår! och det va så sjuukt gott!!

Varför äter man inte semlor vaarje tisda för? :S som att man brukar äte pannkakor på torsdagar! (vi har iaf alltid haft att torsdagar = soppa och pannkaka när jag va liten)
Det borde vara mer sånna hära specialdagar! Mera alla ♥ans dag och hallowiin! Man kanske skulle kunna införa en dag som heter Internationellla maräng-dagen! och på den dagen så måste alla skoler bjuda på maränger i skolan!
Förslag på specialdagar:
Cocacolans dag = Alla byter ut mjölken mot cola!
Råsadagen = en dag som råsabandet håller i och då måste ALLA ha råsa kläder
Senska-vara-snäll-dagen = en dag då all måste vara exta snälla mot varan och kanske ge ett kort till nån som man inte brukar prata mä så mycke elr säga nått snäll till nån :)
Gratis-buss-dagen = Då det är gratis att åka buss över allt! (de borde dintur ha råd med tycker jah! en dag om året!)

Aja, nu orkar ja inte komma på nå mer dagar! Men jag tycker iaf att det skulle va svina asnajs bra om man hade mycke bra dagar som man kunde se fram emot! Så det inte blir typ:
-ÅÅÅÅH!!!! :D:D:D JAG LÄNGTAR TILLS JAG FYLLER ÅR OM 246 DAGAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0