HEMMA FRÅN ETT UNDERBART LÄGER PÅ SILJESTRÖMST!!

HEEEJ ALLA SÖTA FINA RARA UNDERBARA BLOGGLÄSARE!! NU HAR JAG KOMMIT HEM FRÅN ETT SÅ SJUKT OTROLIGT UNDERBART OBESKRIVLIGT BRA LÄGER!!!

Seriöst, jag har haft et så sjukt härligt. Bara så att alla vet så tänker jag ändra på mitt liv totalt från och med nu. iNGEN FÅR MISSA ATT JAG ÄR 100% KRISTEN OCH JAG ÄLSKAR DET!! Jag känner mej så otroligt pepp och glad och lycklig och älskad!! Jag har aldrig mått såhär bra :'D Men får jörna ställa frågor som jag järna svarar på ifall man tycker att jag är konstig elr ifall det är nånting man undrar över :D

Titta vilket vackert hus vi bodde i, JÄTTEFINT!
Jag bodde i det fönstret där saR, Josef och Clara sitter ifall ni undra lixom ;)

JAG LÄGGER UT ALLA BILDERNA FRÅN LÄGRET IMORN ISTÄLLET, JUST NU HÅLLER JAG PÅ ATT SOMNA BORT OCH FÖRSVINNA SÅ I JAG GÖR DET IMORN NÄR JAG ÄR PIGG!
PUSS HEJS ÄKSKAR ER ;*


Kommentarer
Postat av: saR

de var verkligen UNDERBART!!!

jag är ju oxå kristen nu och det är så skööönt:D ringer dej sen hjärtis fjärtis <3

2011-03-12 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0