härregud, vad är det som har hänt med mig?!

shhiiit, nånting som inte fick hända hände!!!
senaste inlägg: 2 dagar och 13 timmar sen!!!!
JAG ÄR SÅ HEMSKT LESSEN!
Men jag lovar att blogga ordentligt idag som förlåt!


Anledningen till min dåliga updatering är att jag har haft ett väldigt viktigt hemprov att göra. Vi fick en månad på oss och jag sparade allting till dom sista två dagarna.. Jag vet! det va inte så smart av mej, MEN NU ÄR DET KLART IAF! :D

När jag kollade runt lite på och kollade på grejer om hinduismen igår (provet handlade om världsreligionerna) så läste jag en helt sjuk grej! Nivet, hundierna har ju massor med olika gudar att be till. Och vissa av dom här gudarna har ju flera huven och armar och överkroppar och så, så när det föds sånna hära siametiska tvillingar (stavning?) så tror dom att det är avbilder av nån gud så dom försöker inte att dela på dom eftersom att barnen är värsta heliga!

Kolla på dehär barnet, de har ju en miljard armar och ben så dom tror att det är en avbild an nån gud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0