PowerPromenader med min PowerPartner saR

JAG OCH SAR VAR UTE OCH POWERWALKADE I 2 TIMMAR VARJE MÅRRON INNAN FRUKOST!! VI ÄR HELT OTROLIGA, VISST?! 
Man kännde sig så frisk på nått sätt! Det var inte alls jobbigt, bara skönt! Två dagar så var frukosten en timme tidigare så vi gick direkt efter frukosten och man kännde sig som en sombie när vi inte hade varit ute, vi typ läängtade ut! Helt underbart skönt vare, jag tänker fortsatta och gå ut före frukost så ofta ja bara kan!! :o

Springa/jogga är bara självplågeri enligt mig. Jag känner att jag lika järna hade kunnat sätta mej och skära mej.. Men powerwålka är liksom en helt annan grej, det är kul, man får så mycke tid att bara prata dessutom hinner man ju kolla på allting runtomkring och se hur fint de är (a) Självklart hade det aldrig fungerat utan min underbart goa PowerPartner, saR (som är söt och raR)
Hett sommartips från mig: Dra med dig en kompis och starta dagen med en lång och "snärtig" promenad tidigt på morgonen. Du kommer må såå bra och också då har du ju hela långa dagen kvar sen! :D Den här sommarn ska jag verkligen ta vara på, inga långa sova-bort-hela-dagen-mornar här inte!

hehe.. jag tappade bort mina flippflopps, märks det? ;) Inte alls smutsig under fötterna :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0