FELÅÅÅÅÅÅÅT!!!! JAG HANN INTE SÄGA TILL ATT JAG SKULLE ÅKA UT I SKOGEN O TÄLTA MÄ SAR OCH NÅGRA TILL!! :O

Men det är iaf det jag har gjort nu i några dagar :) Vi har haft det superdupermysigt! Men nu är jag så trött så jag inte orkar stå på benen.. x) Det blev så kallt o sova i tälte så saR och jag gick och la oss i bastun och sov där ist, fullt fräs i brasan vare så ni kan ju gissa om det blev varmt!! Vi fick strippa meromeromeromeromer! ;) Det hann inte bli perfekt varmt förns imorse. Då vare nå idioter som ringde och väckte oss!!!

NU SKA JAG LÄRA ALLA EN VIKTIG GREJ:

VÄCK INTE ELIN NÄR HON SOVER I EN BASTU UTE PÅ EN Ö MITT I SKOGEN!!! HON KOMMER ÄNDÅ INTE HÖRA NÅNTING EFTERSOM ATT HON KOMMER HA LAKT MOBIELN I EN PLASTPÅSE FÖR ATT DEN SKA ÖVERLEVA VILDMARKEN + att hon kommer bli en aning irriterad och sur och arg och basisk och lessen och så...

Nu är jag och mellanlandar i hos saR :D jag kommer hem vid 8 och då ska jag sova I MIN SÄNG♥ så det blir ingen mer bloggning idag troja nog...

Jag kunde tyvär inte ta med mig kamran för den fick inte plats (jag va tvungen o bära allt från hem till stan så jag tog bara mä lätta saker!) så det blir inga bilder :( Ni kan ju kolla på mina andra bilder om de blir panik ;) pussupuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0