"missbrukare"

Oj, nu kanske det börjar gå lite för långt... Mina förldrar ville prata mä mej om mitt lilla godis-beroende.. *hehe* Dom tycker att jag beter mej som en "sockermissbrukare" och att jag måste sluta på en gång!

Men hålla! Jag äter ju inte godis heeela tiden (a) bara ibland! Och de är faktist deras fel om dom lämnar chokladbitar framme i lådorna!
Dom får väl gömma allt med socker i dåå!?
Haha men okej okej! Jag ska ta tag i saken!
JAG SKA SLUTA ÄTA GODIS!
Det där va riktigt jobbigt att säga. Men jag ska iallafall försöka.
 


Kommentarer
Postat av: Snyggastebitchenever!!!

Vi kan göra de tsm ;O jag behöver en paus ja med...:'(

2011-01-31 @ 13:53:34
URL: http://Http://clarajonssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0