"bli-frisk-drink"

jag gick just upp och gjorde mej en liten "bli-frisk-drink" (stor mugg, varm hemmagjort choklad)

JAg funderade nån sek på att göra "claras-super-te" men jag ändrade mig snabbt. Jag gjorde ett försök en gång, men jag måste ha gjort nått fel eller nånting för DET VAR DET VÄRSTA JAG NÅNSIN HAR SMAKAT PÅ! utan att överdriva. Aja, ska man bli frisk får man lida pin antar jag x)
Hon säger att det faktist funkar, att varje gång hon har gjort dedär teet så har hon blivit frisk...



Kommentarer
Postat av: babe!

haha men hörrö! jag får ta o göra en sån grej till dej på torsdag elr nåt ;) haha kanske blir gott den här gången :O ;)<3

2011-01-18 @ 21:50:30
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0