Städning!

Idag har jag kommit fram till att jag är världens dåligaste människa när det gäller städning! :)
Jag började städa vit 4 när jag kom hem, sen dess har jag städat och städat och städat. och nu, klockan 11,  7 TIMMAR SENARE är det klart :) ÄNTLIGEEEEEN!!!!

Jag tror aldrig att mitt rum har varit så stökit nån gång som de va innan x) Helt sjuuuuukt att de kan bli så! x) Det var ju nästa värre än på det där programmet som gick på teve förut när det var några tanter som åkte hem till folk och städade, minns ni de? jag kommer inte ihåg vad de heter...

FÖRE:






tyyp, ingen skillnad... -.-'


EFTER:



fint va? (a) fast ja tänker aldrig aldrig aldrig göra det igen för de va de värsta jag har gjort i hela mitt liv! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0