svar till min underbara Clara♥

Aaaw vad glad jag blir min älskade älskade älsklings-Clara! :')
Synd bara att jag inte kan ditt lösenord så jag inte kan gå in på din blogg och skriva där! Hah, jag kan göre här ist, de går så bra däää;)
Jag älskar dej så enoormarns mycke så det inte går att förklara!
Jag tycker att vi skiter i allting som har varit jobbigt och bråkit mellan oss och kör på som vi alltid har gjort.
Det är verkligen så sjuuukt mycke man som kommer upp när man tänker på dej. Alla våra minnen. Vi har gjort så otroligt mycke saker. Vi har gått igenom så ortroligt mycke tillsammans. Båda bra och dåliga saker. Många av sakerna kan vi sitta och skratta åt nu!
Jag ser nästan fram emot att bli gammal. Sitta där, du och jag. Var sin gungstol. Varsin stickning och gå igenom varända minne vi har tillsammans. Vi kommer kunna sitta där varje dag i från att vi är 65 till 110 år och prata och prata och aldrig få slut på saker att prata om.

Jag är så glad att jag har dej i mitt liv. Utan dej, min andra halva, går det inte. Jag älskar dej.


Bilden är från gotia som är ett av våra grymma minnen tillsammans (ifall ni undra liksom)

HOPPAS ATT DU HAR HAFT EN GRUMT UNDERBAR ALLA ♥-ANS DAG DU OCKSÅ CLARA. ÄLSKAR DEJ MIN LILLA PRINSESSA, PUSS PUSS PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0