skönhetssömn och nytt liv

Nuså tänkte jag ta och lägga mej för att få mej min väl behövda skönhetssömn. Vi börjar tidigt imorn och jag har börjat mitt nya liv, jag har slutat komma sent! Elr ja, inte alltid men jag försöker verkligen och det går faktist ganska bra :D

Förut (i mitt gamla liv) vart jag alltid så sjuuukt arg när jag försov mej och tänkte: morning is a bitch och jag väägrar skynda mig! Aldrig i hela mitt liv! Jag tänker göra allting i den takt som jag alltid gör, inge snack om saken!
Problemet vart ju då att varje gång jag kom sent ungefär varje dag..
inte bra!
Jag hann till och mä med mera saker när jag försov mej än när jag kom i tid för när jag försov mej så var det ju jag själv som bestämde när jag skulle börja! x)

Men nu så har det blivi ändring på det och jag har kommit i tid varje dag förutom en på två veckor! :D Vissa dagar har jag till och med kommit tidigt!

Det jag igentligen skulle säga var,
GONATT ALLA UNDERBARA BLOGGLÄSARE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0