onsdag

Jag har bestämt mej för att inta hålla på att klaga och så i bloggen för då kommer ni tro att jag en såndär klagig människa som bara har massa problem och bekymmer och som aldrig har kul. Vilket jag inte är.

Men det här får bli ett undantag. Det har helt ärligt varit den sämsta dagen på länge. I skolan var det ganska okej, elr asså det var som vanligt. Men sen sket det sej kan man ju säga! Jag skulle åka till Johan och jag verkligen läängtade extra mycke den här gången tills jag skulle få träffa han, det var verkligen det jag behövde: En mysig dag med min älskling. Men det sket sej också! Jag orkar inte skriva hela förklaringen till det för det skulle ingen orka läsa x) men iaf så kunde jag inte träffa han på nått sätt och dessutom så har jag totalbråka mä mamma och pappa. Jag låg seriöst blickstilla i sängen och bara titta rakt fram/sov i 3 timmar efter! Helt sjukt! x)

Aja det är bättre nu iaf :) Men jag saknar fortfarande johan som en tok och nu kommer jag inte få träffa han på jättelänge :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0