min alla hjärtans dag med min johan

Johan och jag har haft vääärldens mysigaste alla ♥-ans dag. Vi har bara myst och myst och myst! Han är så enormt underbar och perfekt och fin och bäst på alla sätt. (a)

Kolla vilken söt lite nalle jag fick av han (a)

Det roliga var ju att Han fick en precis likadan av mej, och vi visste iiingenting om de innan! Hahah de va så kul! x) shit vad vi skratta!

Dessutom så fick jag en chokladask med hjärtan! Han är bara för söt! också fick han ett kort av mej som jag hade suttit och klistrat ihop själv ;) det blir ju så mycket mer personligt då tkr jah! :P

Jag har ingen bild på chokladasken men ni kan ju föreställa er ;) haha

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG ÄLSKLING♥


älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0