toktrött..

Kom just hem från skolan, slutade tidigt idag, fett najs! Det regnar och jag gick hem fick lite skjuss av viktoria men ändå!! och när jag kom hem slängde jag mej i sängen och gosade in mej i alla täcken och kuddar! mys var de! ;) Man blir så trött! inte bara i kroppen för att man går upp så tidigt och går hela dagarna utan i huvet också! Det är så mycke att tänka på! Alles för mycket ansvar för mitt lata lilla huve.. *blink*


Jag drog iaf på mej mysdressen, snart kmr jossi också! Vi får väl se vad vi hittar på för bus,
det va länge sen ja träffa na!


Btw, pappa for iväg med min kamera, så nu är jag kameralös i en vecka.. Ni får nöja er med mobilbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0