mini mini mini BHar!

Hahaha kolla vilka söta BHar jag hittade när jag skulle söka efter lite grejer innna på mamma och pappas rum! Vi håller ju på o renoverar alla rum där uppe förutom mamma och pappas så då ligger alla grejerna där inne.. x) inte sötkit alls, nejnej, vadå berg?!
Jag minns så vääl när jag hade alla dom där! Hur coolt de va och hur stor man kännde sej.. Och hur pinsamt de va o lägga dom i tvätten så mamma skulle se dom ;)

Haha aaw, den gråa helokitty mä orange var min första och saR hade en likadan ;) Sen kommer dom två som är orange och grön som är likadana randiga, dom minns jag att jag köpte på nån rea också vaja jättestolt sen ;) sen minns jag inte årdningen men de kanske inte är de viktigaste! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder på ditt smink och hur du sminkar dig :)? grymt fin är du!

2011-04-10 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0