lilla julafton

Hihi idag hade jag och jossi lilla julafton ute på altan ;) Haha de kanske va en aning sent men man säger väl "julen varar ända fram till påska" visst? :D

Och kolla vilken underbart söt julklapp jag fick av jossi! (a) Ett pussel med en gammal bild på oss från holm, kan man va sötare eller? :')
Tanken var att hon tycker att jag gör så mycke hela tiden att jag aldrig kan sätta mej ner och ta de lungt för jag säger "det är tråkit!!!!" Och då kom hon på den här otroligt smarta iden! Nu kan jag sitta ner och ta det lungt samtidigt som jag gör nånting så jag inte blir uttråkad! :'D

Sååå gulligt, Älskar dej :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha älskar bilden jag tog Asså vi är så snygg på den Asså :D tack för din present också!! Längtar tills vi ska göra chokladmusse nu Asså! :D

2011-04-23 @ 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0