hos mysjohan idag

Jag har varit hos min mysjohan hela dan idag. De va så länge sen jag va där och de är så synd att jag inte kan komma dit offtare :/ De går inte på vardagar för att om jag inte missar en timme från skolan så går bussen halv fem från navet också går sista bussen från han vid 7 satt de blir bara nån timme så då kommer han till mej ist♥
Men idag så hade vi inte sista lektionen + att pappa kunde komma och hämta mej vid 10 så då gick de bra :)
Vi fick jäättejättegod mat också såg vi på film och grejs, jättemysit! Lääängtar tills nästa gång som en tok.

Jag förstår att det kanske inte är världens roligaste för er att läsa om min älskling-Johan hela tiden men jag kan inte låta bli att skriva om de, sorry (a)

Här kommer lite söta bilder på min älskling från i häljen! Haha han är såååå fin! visst!? *lerochblinkar1000ggr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0