sminktips!

Idag vart jag sminkad av en makeupartist på åhlens! hon va jättedukting och vi fick många bra tips!
jag och clara va på stan också hade när vi satt och dryga i en provhytt på hm så fick clara för sig att sminka mej, så hon gjorde dea. hon gjorde en mörk sotning (som syndes ganska mycke) och lite glitter och sånt tjoffs! ;) sen när vi gick till åhlens och skulle köpa lite smågrejer så titta hon i kassan på mej och tyckte att jag hade en jättefin sotning! clara bah: TACK! :D och tjejen bah: äre du som har sminka? jättefint vare! brukar du sminka? och sen så sa clara att hon just hade börja och att hon tyckte de va jätterolit och att hon brukar fota också så började tjejen ge oss maaassor med bra tips och sen så började hon o visa på mej med olika penslar och skuggor och grejer, hon visade t.ex en bra pensel för 800:- man bah, eeeh ja, kanske inte just den då...
aja men hon fyllde i mina ögonbryn och framhävde kindbenen och käkbenen, gjorde så de såg som jag hade mer putade läppar m.m. jätte kul och jäätte bra vare! :D och hon sa att clara verkligen hade lyckats med sotningen och att den va jättefin! jag är sååååå stålt över dej min älskade clara!♥ pösss!
Vi kmr vi verkligen behöva alla bra tips på lörda när vi tänkte fota litegran i snön med lite frääna sminkningar ;P ni får se sen, för ja låvar att lägga ut på bloggen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0