nu har jag äntligen...

Nu har jag äntligen kommit hem från en lång dag! efter skolan gick ja på stan med jossi sen gick vi till mikael elias på öppet hus, det var det tråkigaste jag har gjort nån gång tror ja. kan vara för att jag är så sjukt trött. efter det så gick jag och mervis SOLADEEE! :D det va jätteskönt, jag somnade.. (a) fast det värsta som finns är att att vakna i ett solarium, jag vet inte varför med det är heeemst! x) aja nu sitter jag iaf nyduschad i sängen och pratar mä saraaa♥ jag saknar henne supermycke, det var så länge sen vi träffades, alltså träffades på riktit, inte bara på dansen. vi måste göra nånting år de saR! ;o


jag saknar dej min mupp!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0