just nu!

Nuså har jag just kommi hem ifrån dansen, och jag är helt slut i armarna! :O jag tror det är för att vi har lärt oss en ny dans som alla ska dansa som är jättejobbig för armarna..
just nu så står linnea i duschen men när hon är klar så är det min tur! ;) sen nÄr jag har duschat så skaja ringa johan♥ det har längtat efter hela dan! den här dagen har verkligen varit jobbig, ÄNDA TILLS MINA UNDERBARA KUSINER KOM OCH GJORDE DEN BRA! dansen har också varit okej, fast jag glömde skor så jag gled runt som bambi på hal is.. (a) såå typist mej att glömma saker! ;o


nej vadå, min spegel är inte smutsig? :S haha jag tror faktist att det är johan som har sprejat en smajlis på dej mä nån hårsprej elr nått för jättelänge sen! x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0