johan har just åkt

de vart bara en kort sväng på julskylltingen. Det var ju så kallt!
Innan så vaja mä familjen och josef på källarkrogen (troja de heter) och åt, de va jättegott!
när jag hade äti klart så gick jag och träffade finaste Johan♥ vi gick runt och gjorde ingenting ett tag, ända tills tovis kom. då gjorde vi ingenting mä hon också :) dom är så gölliga allihopa!
sen gick Tova och Ina (tovas söta lillasyster) och solade och Johan och jag gick hem och värmde oss iställe, de är såååå sjukt kallt ute, bena blir som istappar! nu har johan nyss åkt hem och jag ska väl gå och första adväntsmysa med familjen med pepparkakor och ljus troja väl :)

gammal och blek bild, men är man världens snyggaste så är man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0