Jag hade tänkt försöka mobilblogga ifrån Sofias iphone men de var svårare än vad jag trodde... Jag kan inte komma på hur man skriver där nere så de får bli en enda stor rubrik (a) just nu så har jag arbetspass men jag är inte ett dugg pluggsugen! ;)

NU KOM JA PÅ HUR MAN GJORDE! :D fast ja kmr inte igår hur.. (a) Då kan jag fortätta berÄtta vad jag ska fö idag. först ska jag Tova och Merve gå hem till mej och baka 12345-kola, muuuums! Sen ska vi ner till stan och sen ska vi till torens på öppet hus klockan 18.30 och sen skaja hem och mysa under täcket! Sate vad jag längtar till sängen, jag har gått runt och frusit hela dagen! (kan bero på att jag har varit genomblöt efter ett dopp o snön av mina älskade vänner SOM ALDIG KAN VÄXA UPP) puss puss så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0